Jump to content

Leaderboard

  1. TOL1S

    TOL1S

    Respected


    • Points

      765

    • Content Count

      4.869


  2. slamsoze

    slamsoze

    Member


    • Points

      750

    • Content Count

      1.627


  3. Bakogoal

    Bakogoal

    Top Poster


    • Points

      734

    • Content Count

      5.326


  4. johnson

    johnson

    Member


    • Points

      681

    • Content Count

      1.189



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/07/2019 in all areas

  1. 7 points
    Τωρα κανω το τουρνε μου απο PES 2019. Δυο πραγματα που παρατηρησα μετα απο 150 ωρες PES 2020 ειναι: 1. Η μπαλα νομιζω εχει πιο ωραια αισθηση απο το 20 2. Το PES 19 εχει πολυ, ΜΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλυτερα γραφικα και φωτορεαλισμο. Χαιρεσαι να παιζεις μερα, καθε γηπεδο εχει διαφορετικη αισθηση, το self casting shadowing ειναι τρομερο. Στο PES 2020 ειναι ολα πολυ ξενερωτα, ιδια, δεν υπαρχει λεπτομερια στη φωτοσκιαση, θυμιζει PES 2012. Γιατι εγινε αυτο το downgrade? Αν ημουν ΚΟΝΑΜΙ, και "δεν ειχα χρονο" να βελτιωσω το gameplay, θα ομορφαινα και αλλο το PES 2020. - Θα εβαζα τρομερα διχτυα ως φυσικη - Θα εβαζα τρομερο χορταρι, με τη μπαλα να βυθιζεται μεσα σ'αυτο να νιωθεις το παχος του. - Θα επανεφερα τον φωτορεαλισμο του PES 19 - Και απλα θα εβαζα παραπανω ραντομιλα και ερρορ σε τροχιες των σουτ, να παιρνουν παραπανω φαλτσο κτλ, σε συνδυασμο με αψογα διχτυα θα απογειωνε την αισθηση του γκολ. Αυτα και μονο, ενα Season Update, να κλεισει η γενια αυτη με ενα ομορφο αξιοπρεπες ποδοσφαιρακι.
  2. 5 points
    Ρε Γιάννη αλήθεια τώρα; Θεωρείς ότι από βίντεο καταλαβαίνεις την αίσθηση ενός παιχνιδιού; Εδώ κάθε χρόνο λέμε, ναι μοιάζει έτσι αλλά αν δεν το παίξουμε δεν μπορούμε να ξέρουμε. Δεν το λέμε για την παράδοση, αλλά για την ουσία. Πέρυσι πριν παίξω Fifa το έβλεπα κι έλεγα ¨πως είναι έτσι¨. Όταν το έπαιξα και μάλιστα για καμπόσο καιρό για να συνηθίσω και τη μετάβαση από το προ, τότε μόνο κατάλαβα πόσο ωραίους μηχανισμούς και χειρισμό έχει το gameplay του. Ακόμη και το φετινό που το agile dribbling φαίνεται τσίρκο, αν δεν το παίξω δε μπορώ να είμαι σίγουρος.
  3. 5 points
    Q..Does manual headers apply only for attacking situations shown in the Lukaku example or does it apply for defending situations too? A..Manual Headers apply to all passing and shooting headers.However, clearances will prioritize getting to the ball as fast as possible and clearing the ball (not manual). -------------- Q..With the mandatory manual headers in all online modes, will this mean the heading accuracy stat is pretty much irrelevant? A..While error is drastically reduced for Manual Headers, the heading accuracy attributes will still impact the end result of a header for both shooting and passing. -------------- Q..Has the default depth been increased? As in how far the defence sits back on 1 depth, cause it's way too deep. Has drop back been removed? And come back on defence instruction? A..We've spent a lot of time tuning all of the tactics, including Drop Back, to provide a fresh experience in FIFA 21. Additionally, you'll see a lot of new behaviors - as mentioned in the Pitch Notes Deep Dive article. ------------- Q..What has been done to improve passing so that good passers play the ball into the space the attackers are running into as opposed to playing the ball just "as the crow flies" via the shortest possible route and ignoring the defender between them A..We've worked on the "Pass Openness" concept, which allows for great passers (with higher attributes related to passing) to explore more spaces, extend the field and open up play. We don't want passing to be too assisted as this will make interceptions too difficult. ------------- Q..How effective will AI blocks be? Basically, how much will defending success be based on manual player input with positioning and tackles vs the AI making blocks that the player isn’t responsible for controlling? A..The blocking animation coverage is bigger for manual/user-controlled than for AI-controlled players. The new system makes blocking more accurate in terms of predicting where the ball is going - allowing more reliable blocking, based on player personality. -------------- Q..From reading the pitch notes, I didn't see a deep dive on information relating to changes in shooting/finishing. Besides the finesse shot rework and manual heading updates, will you be changing finishing/GK ability in any way? A..Multiple improvements were made to shooting and goalkeepers, including near-post shot coverage for GKs and more personality impact when shooting.We will be looking closely at community feedback in the near future to continue tuning and improving these systems. --------------- Q..Is 'Player Personality' decided by select elite players, or is it based on stats? A..Player Personality is an attribute-driven system, and it's not based on the name of the player. In general, multiple attributes are used to determine how good a player is at specific actions such as shooting, passing, etc. ---------------- μια νεα καραμελιτσα,καπως ετσι θα ειναι πλεον η παρουσιαση των ομαδων στο φιφα
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...